"Everybody say: Suck my dick!!" - Reisverslag uit Riverside, Verenigde Staten van Judith Neck - WaarBenJij.nu "Everybody say: Suck my dick!!" - Reisverslag uit Riverside, Verenigde Staten van Judith Neck - WaarBenJij.nu

"Everybody say: Suck my dick!!"

Door: judithvanneck

Blijf op de hoogte en volg Judith

24 September 2011 | Verenigde Staten, Riverside

Ja heftige titel he, daar kom ik later wel op terug.
Het is nu zaterdagavond en ben aardig moe dus ik ga even snel wat schrijven!
Woensdag was ik met Lotus op zoek gegaan naar handtekeningen en had de leraar van het filosofievak dat ik wilde volgen ongeveer toegezegd dat hij me de volgende dag een handtekening zou geven. Donderdag begonnen alle lessen en 's ochtends om 9.40 begon de eerste filosofie lecture. Het vak heet eigenlijk Contemporary Moral Issues, maar 'filosofie' is wat makkelijker (en korter) :). Ik was expres vroeg gegaan, aangezien de campus zo groot is dat je nog wel eens zou kunnen verdwalen en ik mezelf dat ook wel snel zie doen, maar ik vond het in een keer en er waren al superveel andere studenten. Je zit dan in een enorme zaal die helemaal vol zit naar de leraar die beneden aan de zaal staat te luisteren. Deze les was heel erg druk, er zaten zelfs mensen op de trap, en toen vertelde de leraar ook dat er meerdere mensen nog het vak probeerden te nemen en dat er een wachtlijst zou komen, en dat ik dinsdag te horen zou krijgen of ik het vak kon volgen. Stomme is dat alle Amerikaanse studenten voorrang krijgen en er dus niet zo'n grote kans is dat ik er dan alsnog in kom. Ik stressde hem toen helemaal dood natuurlijk want ik dacht, ik kan wel doodleuk tot dinsdag wachten of ik er misschien in kom, maar straks krijg ik dan te horen van niet en moet ik als een malle nog een ander vak gaan zoeken.
Na de les hebben Lotus Florence en ik wat bij Starbucks gedronken en zijn Lotus en ik rond drie uur weer naar de campus gegaan om te kijken of we een handtekening konden krijgen voor het vak Creative Writing. Het werd al snel duidelijk dat dit niet zou lukken toen er in het begin van de les in hoofdletters op de powerpoint verscheen ' This class is full'.
Heel jammer want het was een hele leuke les, maar Lotus en ik hebben nu maar twee extension vakken genomen in plaats van Creative Writing.
's Avonds naar Lotus kamer gegaan waar haar Chinese huisgenootjes chinees voor ons gekookt hadden, was echt superlekker! Uurtje na het avondeten kregen we weer honger en toen hebben we met zn drieen brownies gebakken :). Vrijdag hebben Lotus en ik allebei nog een handtekening weten te regelen voor het vak geschiedenis (ik voor World History Twentieth Century en Lotus voor History of the United States), heeeeel erg fijn want dat betekent dat we dus toch twee vakken hebben op de main campus! 's Middags was onze eerste psychologie les. Ik vond het echt een superleuke les, leraar was heel grappig en kon heel erg leuk vertellen, dus ik heb wel veel zin om dat vak te gaan volgen. Om vijf uur die dag zou de Block Party beginnen! Jaja! Dit is een feest wat de school heeft georganiseerd op de campus, en het schijnt heel erg groot te zijn. Florence had via haar Franse roommate een Franse jongen leren kennen, en zo kwam het dat we ineens naar een 'preparty' gingen in International Village (gebouw waar ik woon). Er waren een heleboel Fransen, twee Italianen, een paar Duitsers en een Amerikaan. Was wel heel gezellig en ook leuk om allemaal nieuwe mensen te leren kennen. Vervolgens gingen we met deze groep naar de campus toe. Daar was het enorm druk en er stonden honderden kraampjes met o.a. eten en drinken. Ook was er een heel groot podium neergezet waar de artiesten zouden optreden.
Eerst was er een beetje DJ muziek en toen kwam de grote act van vanavond, Big Sean! Ooit van gehoord? Ik niet namelijk. Maar ik moet zeggen dat het erg bijzonder was, aangezien deze 'Big Sean' zo ongeveer in elke zin wel het woord 'fuck' gebruikte en (we vermoeden dat hij misschien seksueel gefrustreerd is?) constant op het podium verschillende, eh tja, seksbewegingen liet zien, zelfs eentje waarbij die op de grond lag (echt waar geen grapje). Dus die gozer ging helemaal los, en t zal jullie ook niet verbazen dat de titel verwijst naar van zijn kreten die avond.
Was wel erg komisch allemaal verder hoor! Vooral omdat de school hem dus geregeld heeft haha, echt bijzonder.
Het concert was al om 9 uur afgelopen (dat is hier een normale tijd) dus toen zijn we weer naar international village gegaan waar we nog bij iemand wat gingen drinken. Uiteindelijk kwamen er nog enorm veel mensen en stikte het er echt van de Aziaten. Was ook erg gezellig en toen ben ik om kwart over 1 toch echt naar bed gegaan! Vanochtend ben ik namelijk kwart voor 7 alweer opgestaan (arme ik :() omdat Lotus Florence en ik vandaag met Chris naar San Diego zijn gegaan.
Eerst naar Oldtown (waar je hele leuke schattige winkeltjes hebt) toen naar het strand (ben verbrand :( ) en toen naar Downtown (winkelen!). Om zes uur was goedkope spaghetti gegeten en weer naar Riverside gereden.
Morgen ga ik met een schooltrip naar Santa Monica Beach (moet me nu echt goed insmeren!) en maandag heb ik weer les!

Ohja en verder heb ik op mijn kamer een prikbord met een hoop ruimte erop, dus als jullie je niet al te lui voelen moet je zeker een leuke foto of kaart opsturen zodat ik die hier boven mijn bureau kan hangen!!
Mijn adres is :
Judith van Neck
International Village, #103-A1

1100 Everton Place

Riverside, CA 92507 USA

Dus zeker wat sturen!! En ook vind ik het heel leuk als jullie reacties achterlaten!
Ennnn ik heb eindelijk foto's online gezet (voor de mensen met facebook, daar zet ik ook de leuke nog wel op!. Als t goed is moet deze link t doen (anders word ik erg chagrijnig):

https://picasaweb.google.com/105608598372216454401/Riverside249?authuser=0&feat=directlink

Tschussssssss!

  • 25 September 2011 - 09:55

    Riet:

    Hoi Judith,

    He he eindelijk wat fotos leuk hoor, Heb ik eindelijk wat te kijken hoe of het daar is, en niet te vergeten wat een prachtige omgeving.
    De zon en heerijke stranden, ben wel een beetje jalours op je ha ha.
    En al die shopping malls, denk aan je zakgeld.
    Judith tot het volgende reisverslag
    Liefs Riet


  • 25 September 2011 - 10:11

    Martin:

    Judith, wat zijn dat voor een dubieuze feestjes? Kom onmiddelijk terug naar huis!

    Je vader

    p.s. Dat oude San Diego ziet er wel leuk uit. Ik wil ook naar Amerika

  • 26 September 2011 - 05:55

    Claudio:

    Mooi verhaal en leuke foto's. Ik kijk al uit naar meer!
    :)

  • 26 September 2011 - 18:38

    Roos:

    Yeeeey foto's! En omg zo leuk, Santa Monica beach!! (: xxxxxxxx <3

  • 27 September 2011 - 15:44

    Sissi:

    Ben benieuwd of mijn kaartje er al is. Ik probeer de volgende per internet. Wil je aub ook foto maken van je kamer? Ben erg nieuwsgierig. Lijkt alles af en toe op glee?
    Hoi
    Sissi

  • 27 September 2011 - 15:46

    Sissi:

    oh hoe zit dat met alcohol gebruik bij die feessies?

  • 27 September 2011 - 16:05

    Marianne:

    Leuk om te lezen allemaal, en mooie foto's!
    Geniet maar lekker! En we kijken natuurlijk al weer vol spanning uit naar je volgende verslag en foto's.

  • 29 September 2011 - 12:30

    Myrthe:

    HAHA die reactie van je vader hieronder, geweldig!! Maar juudje wat heb je toch spannende verhalen, ben best wel een beetje jaloers. Geniet ervan! & we missen je! LIEFS xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Riverside

Amerika

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2012

"I'm afraid of Aids"

30 April 2012

Date auctions en dergelijke

10 April 2012

Heat, Ray, hellingen, etc

07 Februari 2012

Beter laat dan nooit!

15 December 2011

Op naar het volgende quarterrrrrrrr!
Judith

Actief sinds 10 Sept. 2011
Verslag gelezen: 713
Totaal aantal bezoekers 36034

Voorgaande reizen:

12 September 2011 - 30 November -0001

Amerika

Landen bezocht: