Date auctions en dergelijke - Reisverslag uit Riverside, Verenigde Staten van Judith Neck - WaarBenJij.nu Date auctions en dergelijke - Reisverslag uit Riverside, Verenigde Staten van Judith Neck - WaarBenJij.nu

Date auctions en dergelijke

Door: judithvanneck

Blijf op de hoogte en volg Judith

30 April 2012 | Verenigde Staten, Riverside

Dag vriendjes en vriendinnetjes,

Dit wordt een kort blog, want ik ga jullie nog even doorverwijzen naar het blog van Iris en Lotus.
Afgelopen weken heb ik vooral veel tijd besteed aan school, met drie campusvakken ben ik nu ook eindelijk net een Amerikaanse student!
Aangezien het vorige blog nog maar kort geleden is (voor mijn doen) heb ik niet heel veel te melden.

Op vrijdag 20 april zijn Lotus, Florence en ik naar LA geweest, namelijk naar de buurt van de campus van UCLA. Een jongen die we kennen uit Riverside, maar eigenlijk uit LA komt, wist van een groot fraternity feest af en had ons daarvoor uitgenodigd. Het huis was echt ENORM. Er woonden zo’n 40 jongens, de naam van de frat stond in de stoep getegeld voor t huis, de keuken leek meer op de keuken van een restaurant en het huis scheen als ziekenhuis te hebben gediend tijdens de Tweede Wereldoorlog. Enorm dus. Maar het feest was gezellig en het heeft ons meteen weer wat contacten in LA opgeleverd :).

De week erop had ik twee midterms om voor te leren, maar dat weerhield me er niet van om naar de date auction van de fraternity Phi Psi gaan. Tijdens deze date auction werden er zo’n twintig jongens geveild, en de gelukkige winnaars werden dan mee uit genomen op een date. Die auction was echt GEWELDIG. De eerste (gespierde) jongen die geveild werd, scheurde letterlijk z’n eigen shirt open, en de rest van de jongens waren ook aardig goed in strippen en in het geven van lapdances. Johanna, naast wie ik zat, vond dit maar verschrikkelijk en gaf ook vaak als comment: “Why? Why are they doing that?”. Hiermee riep ze het ongeluk ook wel een beetje op haarzelf af, dus je kan begrijpen hoe hilarisch ik het vond toen een van de jongens in een strak zilveren onderbroekie besloot om Johanna een lapdance te geven. Voor nog een leuk detail over de date auction verwijs ik jullie even door naar Iris haar blog, vijfde alinea: http://irisvanbeek.waarbenjij.nu/Reisverslag/?Verenigde+Staten%2FApril%2F&subdomain=irisvanbeek&module=site&page=message&id=4245618

Afgelopen vrijdag gingen Lotus en ik naar het concert van Ingrid Michaelson. Dit verhaal moeten jullie echt even lezen op Lotus haar blog, want ze heeft deze avond echt zo geweldig beschreven. Op deze link kunnen jullie t lezen, en ja, het hele blog gaat alleen over die avond (het is niet zo lang hoor): http://lotusknobbout.waarbenjij.nu/?page=message&id=4245926

Dit was t weer! Ik weet dat dit blog een beetje de indruk geeft alsof we alleen maar naar feestjes gaan, maar dat is niet waar hoor, heb ook flink hard gestudeerd afgelopen twee weken!
Tschussieeeeeeeeeeeeeeeees

  • 30 April 2012 - 17:35

    Riet:

    Hallo Judith
    ik denk dat jullie om de auto open te laten maken Plm. 40 dollar moesten betalen, heb ik het goed haha.
    Judith geniet nog van tijd in Amerika, het is nu zo om over een paar weken sta je weer met beide beentjes in Leidschendam.
    Liefs Riet

  • 01 Mei 2012 - 04:41

    Lotus:

    Judith, mag je liegen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Riverside

Amerika

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2012

"I'm afraid of Aids"

30 April 2012

Date auctions en dergelijke

10 April 2012

Heat, Ray, hellingen, etc

07 Februari 2012

Beter laat dan nooit!

15 December 2011

Op naar het volgende quarterrrrrrrr!
Judith

Actief sinds 10 Sept. 2011
Verslag gelezen: 684
Totaal aantal bezoekers 36027

Voorgaande reizen:

12 September 2011 - 30 November -0001

Amerika

Landen bezocht: