Viva Las Vegas! - Reisverslag uit Riverside, Verenigde Staten van Judith Neck - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas! - Reisverslag uit Riverside, Verenigde Staten van Judith Neck - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas!

Door: judithvanneck

Blijf op de hoogte en volg Judith

03 November 2011 | Verenigde Staten, Riverside

Hallo trouwe lezers!
Het is alweer een tijd geleden dat ik wat geschreven heb en ik heb veel te vertellen dus tijd voor een nieuw verslag!
21 Oktober ben ik naar Las Vegas gegaan! Jaja! Daar zijn we twee nachten blijven slapen en toen die zondag (23 oktober) weer terug naar Riverside. Maar het was echt zoooo gaaf! We kwamen ongeveer om half 12 's nachts aan, en 's avonds is wel echt de beste tijd om aan te komen want het was helemaal donker en dan zie je al die hotels helemaal verlicht, het ziet er echt zo geweldig uit! Helaas zaten wij niet in een van die geweldige hotels haha, nee, wij zaten in het Super 8 Motel, toe maar he ;) Maar het was wel gewoon prima! We zaten tien minuutjes lopen van de strip af en het was erg goedkoop dus we waren er wel blij mee :) Nadat ik mn spullen op onze kamer had gedumpt ben ik met Lotus en Vincent naar de strip gelopen en daar hebben we met de andere Fransen + Duitsers gemeet en hebben toen vooral veel over de strip gelopen, kijken of we ergens naar binnen konden om te dansen (maar helaas, ze checken je ID nogal streng. Florian, een van de Franse jongens, die twintig is, probeerde met het ID van een van de andere Franse jongens naar binnen te komen maar dat lukte niet omdat het ID was verlopen. Moet zeggen dat ik me hier niet erg over verbaasde want op het ID stond een foto van een jongetje van 10 jaar oud ofzo haha).
Uiteindelijk laat naar bed gegaan, volgende dag uitgeslapen en toen een (aardig prijzig) ontbijtje bij Starbucks gehaald. Daarna zijn Lotus Vincent en ik naar Caesar's Palace gelopen en hebben daar het hotel + gigantische zwembad bekeken en zijn daarna met twee Duitsers naar een Outlet geweest die buiten de strip lag. Hier hebben we ongeveer 2 uur rondgelopen en wat dingen gekocht en daarna zijn Lotus en ik met zn tweeën weer naar de strip gegaan. Was erg leuk! Eerst hebben we wat kaartjes gekocht om naar Nederland te sturen (nog een oproep voor jullie trouwens, mocht je het nog niet gedaan hebben, stuur je adres in een mailtje!) en zijn daarna wat hotels binnen geweest, hebben heel sneaky een dollar in een machine gegooid en nooit meer teruggezien en zijn toen richting Treasure Island (een van de hotels) gaan lopen om daar de show te zien. We waren wat vroeger dus zijn eerst even naar een foodcourt gegaan en hebben toen even wat gegeten en zijn toen weer teruggegaan naar Treasure Island. Was wel een aparte show moet ik zeggen haha. Schaars geklede dames op het ene schip waren in gevecht met strak afgetrainde mannen op het andere schip. Natuurlijk wonnen de vrouwen doordat ze magische liedjes zongen en dansjes deden, waardoor het schip van de mannen zonk. Het eindigde met veel vuur en geknal en spektakel en natuurlijk weer even een dansje en een liedje van de vrouwen. Dit hebben Lotus en ik onder het genot van een Java Chip Frappuchino (echt een aanrader!!!) mogen aanschouwen :). Was wel erg leuk haha. Vervolgens zijn we naar de Mirage gegaan, als ik het me goed herinner, waar we een hele mooie neppe vulkaan hebben zien uitbarsten en zijn toen naar het Bellagio gegaan waar we de fonteinenshow hebben gezien (zoals aan het eind van Ocean's 11 voor degenen die de film hebben gezien;)? ) en zijn toen samen met twee Fransen (Florian en Pierre) over de strip gelopen naar New York New York, en uiteindelijk weer laat naar bed gegaan. Maar dat mag want we waren in Vegas!
Volgend ochtend vroeg op omdat we moeten uitchecken en toen zijn Lotus en ik wederom naar New York New York gegaan, om daar in de rollercoaster te gaan samen met Florian en Pierre. Florian beweerde dat je een mooi uitzicht zou hebben over Las Vegas als je in de rollercoaster zat, maar geloof me, daar ben je niet echt mee bezig op dat moment. Lotus en ik waren vooral bezig met gillen aangezien de rollercoaster aardig eng en stijl was. Maar wel een ervaring hoor haha.
Zondagavond weer thuis en ik was ERG moe, dus heb maandag maar lekker uitgeslapen. Ook mn psychologiecijfer teruggekregen, waar ik die vrijdag daarvoor een toets van had, en ik had 44 van de 48 punten dus dat is aardig goed! :) Die week na Las Vegas zat ik behoorlijk in de stress omdat ik die donderdag een midterm voor geschiedenis had, waarvan ik nog niet alles had gelezen (veel te veel) en waarvoor ik tijdens de toets een essay van 5 pagina's zou moeten schrijven, nou ik was doodsbang. Uiteindelijk viel het wel mee en zeker als ik mn cijfer terugkijk, 95 van de 100 :) Goeeed he! Die donderdagmiddag zijn Lotus en ik samen met twee Amerikaanse meisjes (waarvan Lotus er eentje uit haar geschiedenisklas kent) naar het winkelcentrum gegaan om een Halloweenkostuum te vinden, maar dat was niet erg geslaagd. Er waren veel kostuums die niet erg veel bedekten, en daar waren we nou niet echt naar op zoek. Dus uiteindelijk hebben we alleen wat duivelshoorntjes en kattenoren gekocht om leuk op ons hoofd te zetten :)
De volgende dag, vrijdag, 's avonds naar een Halloweenfeestje gegaan, waar duidelijk was dat veel meisje wel de niet-zo-veel-bedekkende-kostuums hadden gekocht, en wat voor de rest wel gewoon gezellig was maar we zijn niet heel lang gebkeven.
De volgende dag gingen we namelijk naar Disneyland!! Florence Lotus en ik hebben heerlijk de hele dag daar rondgelopen, in attracties geaan, 20 minuten in de rij gestaan om met Winnie the Pooh op de foto te mogen (Ja erg he!) en ons laten afzetten (een mini hotdog was 6 dollar, welja) !
Rond 12 uur 's nachts waren we weer terug in Riverside en lui als we waren hebben we de volgende dag maar gewoon bij de Thai gegeten aangezien we totaal geen zin hadden om weer helemaal naar de supermarkt te lopen.
Dinsdag was mn zusje jarig, wat erg leuk was want daar heb ik toen even mee geskypt, en die dinsdagavond hebben Florence, Lotus en ik ons gewaagd aan een yogaclass 'that guaranteed a relaxing time'. Nou echt relaxing was het dus niet, want we moesten van alles strekken wat we niet strekken konden en op één been blijven balanceren wat mij ook niet bepaald lukte. Achteraf waren er free healthy snacks en koekjes, waarvan Lotus en ik er nog wat van hebben meegejat (we blijven Nederlanders he).
Nu is het dan donderdag en ligt er weer veel huiswerk op me te wachten..

Ohja, die lieve Lotus had nog gereageerd onder mn vorige blog dat ik even moest vertellen over onze grote vriend bij psychologie. Onze grote vriend is letterlijk heel groot en hij is niet onze vriend. Tijdens de lecture zitten we met zn 500 in de zaal en deze vent zit altijd op precies dezelfde plek, links, vierde rij van voren, 3e stoel, dus echt niet te missen. Lotus en ik hebben eens het onverstandige besluit genomen om naast hem te gaan zitten, waarna we te horen kregen van hem (nadat iemand in de buurt ons had gevraagd waar we vandaag kwamen en hoe oud we waren) dat we 'babys' waren, terwijl die vent zelf twee keer zo oud is als iedereen in de rest van de zaal. MAARGOED. Hij is dus groot, dik en oud en probeert tijdens elke lecture heel erg grappig te zijn door door de leraar heen te blèren en stomme opmerkingen te maken. Lotus en ik houden nu met streepjes in onze schriften bij hoe vaak hij hetzelfde shirt draagt (vaak namelijk).
Dit was dus onze grote dikke vriend aan wie we ons vaak ergeren :) Weten jullie dat ook weer!

Verder moeten jullie kaartjes en fotoos of andere gekkigheid naar mij opsturen en wel snel! :

International Village, #103-A1
1100 Everton Place
Riverside, CA 92507 USA

Ja ik blijf het er gewoon neerzetten totdat iedereen wat stuurt hoor!
En verder; blijf reageren, vind ik erg leuk! :)

Ohja en nog fotoos: https://picasaweb.google.com/105608598372216454401/Riverside249#

Tschussssssssssssssss!

  • 04 November 2011 - 08:45

    Riet:

    Lieve Judith

    Nog gefeliciteerd met je zus Marijke, ze vertelde dat je naar Disneyland was geweest, wat heb je daar toch een prachtig weer, en wat een mooie omgeving, en dat heerlijke strand alles is groot en mooi, het maakt me wel een beetje jaloers, zou er ook wel willen zijn.
    Als ik het allemaal zo lees beleef je wel wat daar, Las Vegas en Disneyland gaaf hoor allemaal, en niet te vergeten al je mooie foto's . Judith blijf leuk schrijven, ik kijk er al weer naar uit.
    Ook Julius schrijft leuk over al zijn belevenissen en zijn mooie foto's .
    Judiht je bent zelf ook haast jarig, dat kleine meisje wat ik leerde kennen haha, en nu zo groot in dat verre Amerika.

    Tot de volgende mail

    Liefs Riet

  • 04 November 2011 - 19:38

    Nadinda:

    aaaah juud, ik ben echt zo jaloers op je! vegas en disneyland klinken echt super leuk (die foto's op facebook waren ook geweldig, moest me erg inhouden niet overal te reageren haha). en ik hoef me adres niet meer te sturen, want hoorde dat je daar al achter was gekomen via alain hihi. vond het weer leuk je blog te lezen en nog veel plezier daarrr!! kusss

  • 09 November 2011 - 08:59

    Sissi:

    9/11/11 aan je oproep weer voldaan. (kaartje). Ik zet het op je log in de hoop dat dat meer mensen doen. ( is niet moeilijk)
    Groetjes uit een grijs, mistig herfstig Leidschendam

    Tschussie

  • 13 November 2011 - 15:16

    Ives:

    Wel een lang verhaal, maar mooi!

  • 18 November 2011 - 17:42

    Nigo:

    Yoooo Judith!!

    wat een mooie verhalen allemaal zeg!! ik begin bijna jaloers te worden! ik mis je heel erg bijde AH en het is egt saai!

    maar gelukkig is het voor jou niet saai want je bent op reis:D:D!!

    dusss je moet nog maar veel plezier maken en ook heel goed studeren opje college hoor! anders krijgje billenkoek. isset trouwens moeilijk??

    mja zo te zien ben je zeker niet alleenmaar met school bezig dus dat is voormij een goed teken!! Groetjes aan je family!!

    kus, NIGO!!

  • 20 November 2011 - 09:31

    Riet:

    Heeee juutje

    Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een gezellige dag van met je medestudenten, maar vooral geniet er van.

    Tot je volgende reisverslag en je mooie foto's.

    Liefs Riet

  • 28 November 2011 - 14:56

    Mara:

    Judith!! wat een superleuk verhaal! ik ben jaloeeeers als een malle. geniet ervan meid!! liefsxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Riverside

Amerika

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2012

"I'm afraid of Aids"

30 April 2012

Date auctions en dergelijke

10 April 2012

Heat, Ray, hellingen, etc

07 Februari 2012

Beter laat dan nooit!

15 December 2011

Op naar het volgende quarterrrrrrrr!
Judith

Actief sinds 10 Sept. 2011
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 36033

Voorgaande reizen:

12 September 2011 - 30 November -0001

Amerika

Landen bezocht: